onsdag 4. juli 2012

Kongslys i vind.

Eg flytta litt på lønnetreet mitt for nokre år sida. Då hadde eg lyst til å planta nokre planter der som var litt gylne i fargen for det synest eg er fint til dei raude blada på treet. Dei plantene eg kom over då var ein kongslys , Verbascum phoe. Southern Charm, som eg kjøpte to av. På merkelappen hadde denne ein gyllen fersken liknande farge.

Eg er ingen mesterfotograf (og har heller ikkje noko proff- kamera).
Kan de likevel sjå at det er ein fargeforskjell ? Den til venstre nokså gyllen , den til høgre meir rosa. Dei er jo nydlege begge to, men det eg lurer på er om den eine skulle hatt eit anna namn ?


 Ikkje for at det er så viktig, men i går byrja eg arbeidet på plantebloggen min igjen (link ute til høgre). Endra mal og fekk plutselig eit system som var så mykje kjekkare og arbeida i.  Og då er det jo kjekt å få rette namn i alle fall.


Og joda....vinden har vore og leika med mine to kongslys. Trudde ikkje dei trong støtte mot lønnetreet men det gjorde dei tydlegvis. Så fekk eg no verkleg sett fargane saman då !!




Kjempefine både liggande og ståande desse....hehe.

6 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Disse var nydelige! Så fine farger og store frodige planter. Kjempefin kompinasjon.

Mariann sa...

De var lekre! Nydelige sammen med lønnen!
Hvis det tredje bildet viser to planter, er det helt tydelig fargeforskjell. Kongslys har jeg ikke greie på, så navn kan jeg desverre ikke hjelpe med.

Turid sa...

Usedvanlig lekre mot lønnetreet som også er veldig flott. En god kombinasjon du har der.

Lina sa...

Ei usedvanlig vakker samanplanting! :) flink du! :)

Bente sa...

Nydelige!
:-) Alltid godt å komme til hagen din og deg.

Inger Marie sa...

Kjempeflott fargekombinasjon!
Denne har jeg tenkt på å skaffe meg...nå kom den på "må ha lista":)
Takk for koslig hilsen hos meg:))